April 3, 2008

Hadi's Nutri Perfect Meal – Makanan Berkhasiat untuk Seisi Keluarga


Kawalan pemakanan yang tidak seimbang seperti terlebih gula, lemak dan kolesterol akan menyebabkan makanan yang diambil menjadi racun dan merosakan sistem tubuh sehingga membentuk pelbagai penyakit seperti jantung, darah tinggi dan kencing manis yakni pembunuh tertinggi manusia mengikut kajian Pertubuhan Kesihatan Dunia (WHO).

HADI'S yang merupakan produk keluaran tempatan dan halal adalah makanan berkhasiat yang rendah lemak dan kalori diperbuat daripada 100 peratus ramuan semulajadi, menggunakan teknologi terkini yang memberikan manafaat dalam membekalkan sumber makanan sihat bermutu tinggi. Berasaskan minuman berbijirin. Nutri Meal diperkaya dengan vitamin, mineral, yis dan serat iaitu empat sumber yang memenuhi keperluan dan kriteria makanan sihat bagi meningkatkan kadar metabolisma dan mengurangkan lemak dalam badan dan pada masa yang sama akan menambahkan apa-apa kekurangan zat dan vitamin di dalam badan kita. Oleh sebab itu, ianya sesuai di makan oleh semua peringkat umur dan ibu-ibu yang sedang hamil. Dengan pengambilan HADI'S secara konsisten akan menjadikan tubuh anda seimbang cantik luaran dan dalaman.

Ramuan HADI'S - Nutri Meal
Bijirin, kacang soya hitam, ekstrak malt, bijan, jagung, kacang merah, beras kasar, biji teratai, kacang soya, psyllium husk dan kacang hijau.

No comments: